İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
Doubletree By Hilton otelde çalışabilecek;
|
İş Tanımı
- Maliyet kontrol süreçlerini yönetmek ve geliştirmek.
- Depo ve envanter sayımlarını doğru ve eksiksiz gerçekleştirmek.
- Aylık ve yıllık maliyet raporunu hazırlanmak.
- Hesap analizleri yaparak maliyetleri optimize etmek.
- Şirketin finansal verimliliğini artırmak için çözümler önermek.
- İlgili departmanlarla iş birliği yaparak maliyet kontrol süreçlerini iyileştirmek.
- Finansal verilerin doğruluğunu ve güvenilirliğini sağlamak.
- Şirketin maliyet yapısını analiz ederek, tasarruf fırsatlarını belirlemek.
işlerinden sorumlu maliyet kontrol uzmanı aranmaktadır. (El.Ö)
İŞKUR internet şubesinden başvurunuzu yapıp, Doubletree By Hilton Otelde İnsan Kaynakları Yetkilisi ile görüşebilirsiniz.
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
- Üniversitelerin tercihen İktisat, İşletme, Muhasebe bölümlerinden mezun,
- Tercihen Otel muhasebesi konusunda 2 yıl deneyim sahibi,
- Finansal analiz ve raporlama konularında deneyimli,
- Yasal mevzuat ve tek düzen hesap planına hâkim,
- MS Office Uygulamalarına hâkim,
- Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip,
- Takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerileri güçlü,
- Çanakkale Merkez’de ikamet eden ya da edebilecek,
- Detaylara önem veren ve sonuç odaklı çalışabilecek
|
|
Meslek Bilgileri |
Maliyet Kontrolörü (Cost Control)
|
 
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|