İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
Can Bilgi Teknolojileri bünyesinde çalışacak ingilizce bilen teknik eleman arıyoruz.
Aday, telekomünikasyon altyapı sistemlerinin günlük işleyişini takip edecek, müşteri kayıt ve yönetim işlemlerini yapacak, çağrı trafiğini kontrol edecek ve raporlama süreçlerine destek olacaktır.
Görev ve sorumluluklar:
-
Sistemler üzerinden müşteri kayıt ve yönetimi yapmak
-
Çağrı trafiği, yönlendirmeler ve kullanım kontrollerini düzenli olarak takip etmek
-
Santral yönetimi ve yapılandırmalarına destek vermek
-
Hata ve arıza durumlarını inceleyip raporlamak
-
Teknik süreçlerle ilgili düzenli rapor hazırlamak
-
Gerekli platformlara giriş ve güncellemeleri yapmak
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
-
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu
-
Telekomünikasyon, santral veya VoIP sistemleri konusunda bilgi sahibi
-
Analitik düşünebilen, dikkatli ve sorumluluk bilinci yüksek
-
Çağrı yönlendirme ve raporlama süreçlerine hakim
-
Takım çalışmasına uyumlu, iletişim becerileri güçlü
-
Öğrenmeye açık, teknik konularda kendini geliştirme isteği olan
|
|
Meslek Bilgileri |
Teknik Servis Elemanı
|
 
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|