Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Can Bilgi Teknolojileri bünyesinde çalışacak ingilizce bilen teknik eleman arıyoruz.
Aday, telekomünikasyon altyapı sistemlerinin günlük işleyişini takip edecek, müşteri kayıt ve yönetim işlemlerini yapacak, çağrı trafiğini kontrol edecek ve raporlama süreçlerine destek olacaktır.

Görev ve sorumluluklar:

  • Sistemler üzerinden müşteri kayıt ve yönetimi yapmak

  • Çağrı trafiği, yönlendirmeler ve kullanım kontrollerini düzenli olarak takip etmek

  • Santral yönetimi ve yapılandırmalarına destek vermek

  • Hata ve arıza durumlarını inceleyip raporlamak

  • Teknik süreçlerle ilgili düzenli rapor hazırlamak

  • Gerekli platformlara giriş ve güncellemeleri yapmak

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans mezunu

  • Telekomünikasyon, santral veya VoIP sistemleri konusunda bilgi sahibi

  • Analitik düşünebilen, dikkatli ve sorumluluk bilinci yüksek

  • Çağrı yönlendirme ve raporlama süreçlerine hakim

  • Takım çalışmasına uyumlu, iletişim becerileri güçlü

  • Öğrenmeye açık, teknik konularda kendini geliştirme isteği olan

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Teknik Servis Elemanı  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Lisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025