Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Atos Müşteri Hizmetleri A.Ş. bünyesinde, Ordu lokasyonundaki çağrı merkezimizde istihdam edilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

İlgilenen adaylar, 17 Eylül Çarşamba günü 10:00 – 16:00 saatleri arasında Fatsa Kültür Merkezi 3 No’lu Salon’da gerçekleştirilecek toplu mülakatlara katılabilir veya güncel özgeçmişlerini merve.sahin@atos.net adresine iletebilirler.

 
Nitelik ve Beceriler
 
  • En az lise mezunu
  • Fatsa merkezde ikamet eden
  • Bilgisayar kullanma becerisine sahip
  • Akıcı ve düzgün diksiyona sahip
  • Bankacılık ve finans alanına ilgi duyan, bu alanda kendini geliştirmek isteyen
  • Müşteri ilişkilerinde başarılı, temsil yeteneği güçlü
  • Telefonda satış becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek
  • Dinamik ve yoğun tempolu bir ortamda etkin çalışabilen, ekip çalışmasına yatkın
  • Kariyer hedefi olan, öğrenmeye ve gelişime açık
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • Tam zamanlı çalışabilecek
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025