İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
Atos Müşteri Hizmetleri A.Ş. bünyesinde, Ordu lokasyonundaki çağrı merkezimizde istihdam edilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
İlgilenen adaylar, 17 Eylül Çarşamba günü 10:00 – 16:00 saatleri arasında Fatsa Kültür Merkezi 3 No’lu Salon’da gerçekleştirilecek toplu mülakatlara katılabilir veya güncel özgeçmişlerini merve.sahin@atos.net adresine iletebilirler.
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
- En az lise mezunu
- Fatsa merkezde ikamet eden
- Bilgisayar kullanma becerisine sahip
- Akıcı ve düzgün diksiyona sahip
- Bankacılık ve finans alanına ilgi duyan, bu alanda kendini geliştirmek isteyen
- Müşteri ilişkilerinde başarılı, temsil yeteneği güçlü
- Telefonda satış becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek
- Dinamik ve yoğun tempolu bir ortamda etkin çalışabilen, ekip çalışmasına yatkın
- Kariyer hedefi olan, öğrenmeye ve gelişime açık
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
- Tam zamanlı çalışabilecek
|
|
Meslek Bilgileri |
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
 
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|