İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
- E-ticaret stratejisinin ve bütçesinin oluşturularak yönetim onayına sunulması, onaylı bütçeye uygun operasyon ve maliyet yönetiminin sağlanması,
- E-ticaret satış hedeflerinin belirlenmesi ve bu hedeflere ulaşmak için stratejik planların oluşturulması,
- Web sitesi ve mobil uygulama üzerinden satış performansının sürekli izlenmesi ve raporlanması,
- Dijital pazarlama ve SEO/SEM stratejilerinin oluşturulması ve yönetilmesi,
- Mevcut pazaryerleri ve yeni işbirliklerinde, uçtan uca tüm sürecin yönetilmesi,
- Şirket hedefleri ve piyasa şartları doğrultusunda işbirliği içerisinde olduğu Pazar yerleri için satış hedeflerinin belirlenmesi,
- E-ticaret platformları ve dijital kanallar üzerinden müşteri deneyiminin iyileştirilmesi,
- Sipariş sonrası müşteri ilişkilerinin takip edilmesi ve yönetilmesi,
- Yönettiği satış kanallarındaki kpi’ları analiz ederek, satış artırıcı faaliyetlerin planlanması, operasyonel süreçlerin iyileştirilmesi,
- Yeni ürün ve kampanyaların lansmanı, promosyon faaliyetlerinin planlanması ve takibinin yapılması,
- Satış, envanter ve lojistik süreçlerinin entegrasyonu ile operasyonel verimliliğin sağlanması,
- Siparişlerin doğru bir şekilde müşteriye ulaşmasını kapsayan süreçlerinin tamamının yönetilmesi,
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden önlisans, lisans derecesine sahip,
- E-ticaret alt yapısı, internet sitesi yönetimi ve entegrasyonları konusunda en az 2 yıl deneyimi olan,
- Dijital pazarlama, SEO, SEM, sosyal medya stratejileri ve içerik yönetimi konusunda deneyimli, ajans ile çalışma hususunda bilgi ve deneyim sahibi,
- Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Instagram, Linkedin ve diğer sosyal medya kanallarına hâkim,
- CRM uygulamaları, Kampanya yönetimi konularında bilgi sahibi,
- Trendleri ve gelişen teknolojiyi yakından takip eden,
- Ticari bakış açısı gelişmiş ve bu yönde hızlı aksiyon alabilen,
- Görsel algısı yüksek ve detaylara önem veren,
- Planlama ve organizasyon becerisine sahip,
- Müşteri odaklı yaklaşımı olan, çözüm odaklı düşünebilen,
- Analitik düşünce yapısına sahip,
- Tercihen İngilizce bilgisi olan,
- Zaman yönetimi yapabilen ve çoklu projeleri aynı anda yürütebilen,
Ekip yönetimi konusunda deneyimli
|
|
Meslek Bilgileri |
E-Ticaret ve Pazarlama Elemanı
|
1
 
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|