Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Kullanıcıların memnuniyetini en üst seviyeye taşımak ve  kullanıcı sorunlarını hızlı ve etkili bir şekilde çözecek, süreçleri analiz ederek sürekli iyileştirmeler sağlayacak ve ekibin gelişimine katkıda bulunacak bir Müşteri Çözüm Merkezi Uzmanı aranmaktadır

  • Mevcut Müşteri Desteği KPI'larını analiz etmek ve raporlamak,
  • Kullanıcı geri bildirimlerini ve ihtiyaçlarını analiz ederek, bu içgörüleri ürün ve hizmet geliştirme süreçleri için ilgili departmanlara raporlamak.
  • E-posta ve chat üzerinden kullanıcılarımızla iletişim kurmak.
  • Gardrops'un dinamik ve hızla büyüyen yapısı içinde kaynak planlamasına destek olmak ve gelecekteki ihtiyaçları öngörmek.
 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Tercihen analitik bir bölümden üniversite mezunu olmak.
  • Daha önce süreç iyileştirme, hız ve kalite optimizasyonu projelerinde somut sonuçlar elde etmiş olmak.
  • Problem çözme yetkinlikleri gelişmiş, sonuç odaklı kararlar alabilen.
  • Gardrops uygulamasının işleyişine hakim veya aktif bir kullanıcısı olan.
  • Manisa'da ikamet eden.
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025