Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Görev ve Sorumluluklar:

 

  • Fiyat tekliflerinin iletilmesi ve Satış siparişlerinin oluşturulması
  • Telefon, email, whatsapp kanalları üzerinden gelen müşteri taleplerinin karşılanması ve işletilmesi
  • Servis süreçleri tamamlanan ürünlerin kapanışlarının kontrol edilerek doğru şekilde kapatılması
  • Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetler mevzuatı doğrultusunda bakım ve onarım süreçleri kapsamında servise ulaşan ve ulaşması gereken ürünlerin doğru şekilde süreçlerinin yönetilmesi ve müşteri ile iletişimin sağlanması.
  • Servisteki müşteri envanterinin kontrol ve takibini sağlamak
  • Kayıtlı müşteri ürünlerinin takibini sağlayarak müşteri ve ekibe bilgi akışı sağlamak
  • Yetkili servisler ve müşteri lokasyonuna gönderilen Yedek Parça kapsamındaki envanterin uygun şekilde kullanımı, raporlarının doğru olarak sunulması ve nakil hareketlerini sağlamak ve geri gelmesi noktasındaki süreçleri takip etmek
  • Yetkili Servis süreçlerinin takibi ve yönlendirmeleri
  • Yedek parça kapsamında gerçekleşen kargo, sevk süreçlerinin takibi
  • Müşterilere ve teknik ekibe yazılı sözlü olarak ilgili iletişim araçları ile lojistik süreçleri konusunda bilgi sağlamak, ilgili temrinler kapsamında süreçlerinin takip etmek
 
Nitelik ve Beceriler
 

 

Aranan Temel Nitelikler ve Deneyim:

  • Lise, Yüksek Okul, Üniversite veya dengi okul mezunu
  • Müşteri odaklı ve etkili iletişim yetkinliğine sahip, ihtiyaçları doğru analiz ederek hızlı ve çözüm odaklı yaklaşım sergileyen.
  • Farklı müşteri profillerine uygun, empati ve aktif dinleme becerileriyle güçlü iletişim kurabilen.
  • Telefon, e-posta ve yüz yüze iletişimde profesyonel ve net bir dil kullanarak müşteri memnuniyetini ön planda tutan.
  • Zorlayıcı müşteri görüşmelerini yönetme ve olası sorunları yapıcı bir şekilde çözme becerisine sahip.
  • Fatura, sevk irsaliyesi ve kargo süreçlerine hakim olmak
  • Bilgisayar parçalarını temel olarak tanıyabilme yetkinliğine sahip olmak
  • Benzer pozisyonda en az 3 yıl deneyim sahibi
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı 2   3
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2025