İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
Görev ve Sorumluluklar:
- Fiyat tekliflerinin iletilmesi ve Satış siparişlerinin oluşturulması
- Telefon, email, whatsapp kanalları üzerinden gelen müşteri taleplerinin karşılanması ve işletilmesi
- Servis süreçleri tamamlanan ürünlerin kapanışlarının kontrol edilerek doğru şekilde kapatılması
- Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetler mevzuatı doğrultusunda bakım ve onarım süreçleri kapsamında servise ulaşan ve ulaşması gereken ürünlerin doğru şekilde süreçlerinin yönetilmesi ve müşteri ile iletişimin sağlanması.
- Servisteki müşteri envanterinin kontrol ve takibini sağlamak
- Kayıtlı müşteri ürünlerinin takibini sağlayarak müşteri ve ekibe bilgi akışı sağlamak
- Yetkili servisler ve müşteri lokasyonuna gönderilen Yedek Parça kapsamındaki envanterin uygun şekilde kullanımı, raporlarının doğru olarak sunulması ve nakil hareketlerini sağlamak ve geri gelmesi noktasındaki süreçleri takip etmek
- Yetkili Servis süreçlerinin takibi ve yönlendirmeleri
- Yedek parça kapsamında gerçekleşen kargo, sevk süreçlerinin takibi
- Müşterilere ve teknik ekibe yazılı sözlü olarak ilgili iletişim araçları ile lojistik süreçleri konusunda bilgi sağlamak, ilgili temrinler kapsamında süreçlerinin takip etmek
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
Aranan Temel Nitelikler ve Deneyim:
- Lise, Yüksek Okul, Üniversite veya dengi okul mezunu
- Müşteri odaklı ve etkili iletişim yetkinliğine sahip, ihtiyaçları doğru analiz ederek hızlı ve çözüm odaklı yaklaşım sergileyen.
- Farklı müşteri profillerine uygun, empati ve aktif dinleme becerileriyle güçlü iletişim kurabilen.
- Telefon, e-posta ve yüz yüze iletişimde profesyonel ve net bir dil kullanarak müşteri memnuniyetini ön planda tutan.
- Zorlayıcı müşteri görüşmelerini yönetme ve olası sorunları yapıcı bir şekilde çözme becerisine sahip.
- Fatura, sevk irsaliyesi ve kargo süreçlerine hakim olmak
- Bilgisayar parçalarını temel olarak tanıyabilme yetkinliğine sahip olmak
- Benzer pozisyonda en az 3 yıl deneyim sahibi
|
|
Meslek Bilgileri |
Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı
|
2
 
3
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|