İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
Müşterilerden gelen çağrıları cevaplayacak, kalite kural ve yönetmelikleri çerçevesinde çalışacak, çağrı merkezi bilgisayar uygulamalarını aktif bir şekilde kullanan ve mesleki gelişim faaliyetleri yürütecek kadın personel alınacaktır.
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
Telefon ile müşterilerden gelen çağrıları yanıtlamak,
Çalışma öncesi ofiste hazırlık yapmak,
Telefon ile giden çağrı araması gerçekleştirmek,
Müşteri sorunlarını dinleyerek onlara doğru ve pratik çözümler sunmak,
Müşteri önerilerini dinleyerek yöneticilere öneriler hakkında bilgi vermek,
Konuşmaların kayıt altında tutulduğundan emin olarak görüşmeleri gerçekleştirmek,
Takım hedeflerinin gerçekleştirilmesinde aktif rol oynamak,
Çağrı merkezi içerisinde MS Office gibi bilgisayar programlarını kullanmak
|
|
Meslek Bilgileri |
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
 
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
|
|
|