Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Müşterilerden gelen çağrıları cevaplayacak, kalite kural ve yönetmelikleri çerçevesinde çalışacak, çağrı merkezi bilgisayar uygulamalarını aktif bir şekilde kullanan ve mesleki gelişim faaliyetleri yürütecek kadın personel alınacaktır.

 
Nitelik ve Beceriler
 

Telefon ile müşterilerden gelen çağrıları yanıtlamak,

Çalışma öncesi ofiste hazırlık yapmak,

Telefon ile giden çağrı araması gerçekleştirmek,

Müşteri sorunlarını dinleyerek onlara doğru ve pratik çözümler sunmak,

Müşteri önerilerini dinleyerek yöneticilere öneriler hakkında bilgi vermek,

Konuşmaların kayıt altında tutulduğundan emin olarak görüşmeleri gerçekleştirmek,

Takım hedeflerinin gerçekleştirilmesinde aktif rol oynamak,

Çağrı merkezi içerisinde MS Office gibi bilgisayar programlarını kullanmak

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Önlisans

Türkiye İş Kurumu © 2025