Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 
  • E-ticaret stratejisinin ve bütçesinin oluşturularak yönetim onayına sunulması, onaylı bütçeye uygun operasyon ve maliyet yönetiminin sağlanması,
  • E-ticaret satış hedeflerinin belirlenmesi ve bu hedeflere ulaşmak için stratejik planların oluşturulması,
  • Web sitesi ve mobil uygulama üzerinden satış performansının sürekli izlenmesi ve raporlanması,
  • Dijital pazarlama ve SEO/SEM stratejilerinin oluşturulması ve yönetilmesi,
  • Mevcut pazaryerleri ve yeni işbirliklerinde, uçtan uca tüm sürecin yönetilmesi,
  • Şirket hedefleri ve piyasa şartları doğrultusunda işbirliği içerisinde olduğu Pazar yerleri için satış hedeflerinin belirlenmesi,
  • E-ticaret platformları ve dijital kanallar üzerinden müşteri deneyiminin iyileştirilmesi,
  • Sipariş sonrası müşteri ilişkilerinin takip edilmesi ve yönetilmesi,
  • Yönettiği satış kanallarındaki kpi’ları analiz ederek, satış artırıcı faaliyetlerin planlanması, operasyonel süreçlerin iyileştirilmesi,
  • Yeni ürün ve kampanyaların lansmanı, promosyon faaliyetlerinin planlanması ve takibinin yapılması,
  • Satış, envanter ve lojistik süreçlerinin entegrasyonu ile operasyonel verimliliğin sağlanması,
  • Siparişlerin doğru bir şekilde müşteriye ulaşmasını kapsayan süreçlerinin tamamının yönetilmesi,
 
Nitelik ve Beceriler
 
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden önlisans, lisans derecesine sahip,
  • E-ticaret alt yapısı, internet sitesi yönetimi ve entegrasyonları konusunda en az 2 yıl deneyimi olan,
  • Dijital pazarlama, SEO, SEM, sosyal medya stratejileri ve içerik yönetimi konusunda deneyimli, ajans ile çalışma hususunda bilgi ve deneyim sahibi,
  • Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Instagram, Linkedin ve diğer sosyal medya kanallarına hâkim,
  • CRM uygulamaları, Kampanya yönetimi konularında bilgi sahibi,
  • Trendleri ve gelişen teknolojiyi yakından takip eden,
  • Ticari bakış açısı gelişmiş ve bu yönde hızlı aksiyon alabilen,
  • Görsel algısı yüksek ve detaylara önem veren,
  • Planlama ve organizasyon becerisine sahip,
  • Müşteri odaklı yaklaşımı olan, çözüm odaklı düşünebilen,
  • Analitik düşünce yapısına sahip,
  • Tercihen İngilizce bilgisi olan,
  • Zaman yönetimi yapabilen ve çoklu projeleri aynı anda yürütebilen,
  • Ekip yönetimi konusunda deneyimli,
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
E-Ticaret ve Pazarlama Elemanı 1  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Doktora

Türkiye İş Kurumu © 2025