İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
Görev Tanımı
Lösev Vakıf santraline gelen çağrıların hedef süre içinde karşılanması,
Çağrıların Lösev Kalite standartlarına uygun karşılanmasını sağlamak
Çağrıda kalıcı çözümler üretmek,
Empati yeteneğini kullanarak şikayetleri, süreçlere uygun cevaplamak, takibini yapmak,
Çağrı yoğunluğunun belirli konularda artması durumunda bir üst yöneticiye alarm üretmek
Alınan çağrı ile ilgili kayıtların doğru girilmesini sağlamak
Ürün ya da hizmetlerin tanıtımına katkı sağlamak,
Çağrıda Sosyal sorumluluk anlayışına teşvik etmek
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
Nitelikler
18-35 yaşları arasında,
Minimum ön lisans mezunu,
Vardiyalı çalışabilecek,
Özgüveni ve çalışma disiplini yüksek
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
Bilgisayar/klavye kullanımı iyi seviyede olan,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef ve sonuç odaklı çalışabilen,
|
|
Meslek Bilgileri |
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
 
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Önlisans
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|