Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Görev Tanımı

Lösev Vakıf santraline gelen çağrıların hedef süre içinde karşılanması,

Çağrıların Lösev Kalite standartlarına uygun karşılanmasını sağlamak

Çağrıda kalıcı çözümler üretmek,

Empati yeteneğini kullanarak şikayetleri, süreçlere uygun cevaplamak, takibini yapmak,

Çağrı yoğunluğunun belirli konularda artması durumunda bir üst yöneticiye alarm üretmek

Alınan çağrı ile ilgili kayıtların doğru girilmesini sağlamak

Ürün ya da hizmetlerin tanıtımına katkı sağlamak,

Çağrıda Sosyal sorumluluk anlayışına teşvik etmek

 
Nitelik ve Beceriler
 

Nitelikler

18-35 yaşları arasında,

Minimum ön lisans mezunu,

Vardiyalı çalışabilecek,

Özgüveni ve çalışma disiplini yüksek 

Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,

Bilgisayar/klavye kullanımı iyi seviyede olan,

İş kalitesini ön planda tutarak hedef ve sonuç odaklı çalışabilen,

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Önlisans
En Fazla Öğrenim Seviyesi :

Türkiye İş Kurumu © 2025