İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
İş Tanımı |
|
- Satış sonrası gelen çağrıları karşılayacak ve sipariş alacak
- Cari, sipariş ve ödemeleri takip edecek
- Teknik servis anlaşması yapılan yerler ile tüm süreçleri yönetebilecek
- Satış sonrası müşteriden gelen tüm talep, şikayet ve ihtiyaçlara hızlı cevap verebilecek
- Stok kontrollerini sağlayacak
- Sevkiyat sürecinde ilgili ekibe destek olmak
- Gönderilen yedek parça, bakım ve arızaların düzenli şekilde kontrol eden ekip ile koordineli olarak çalışacak ve süreci yakinen takip edebilecek
- Servis sonrası aylık satış raporlarını hazırlayacak ve ilgili kişiler ile paylaşacak
|
|
Nitelik ve Beceriler |
|
- MS Office programlarına hakim
- En az Lise, Tercihen MYO mezunu
- Tercihen en az 2 yıl tecrübeli
- Tercihen Logo Tiger ve Excel programlarını kullanabilen
- 20-35 yaşları arasında bayan
- Sözlü ve yazılı iletişimde başarılı
- Planlanma, analitik düşünme ve raporlama yeteneği gelişmiş
- Müşteri odaklı çalışarak, problem çözme beceresine sahip
- Ekip ile koordineli çalışabilecek
- İş takibi ve ikna kabiliyeti yüksek
- İşin gerektirdiği dikkat, özen ve disipline sahip
- Tuzla ve Pendik ilçelerinde servis güzergahında ikamet eden ( Orhanlı, Anadolu mh, Kaynarca, Tuzla İstasyon, Yayla Sapağı, Esenyalı, Aydınlı Gizli Bahçe, Pendik Yenişehir, Kurtköy )
|
|
Meslek Bilgileri |
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
|
1
 
2
|
|
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|