Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

Genel Hususlar ve Özel Şartlar
 

TALEBE BAŞVURACAK ADAYLARIN DİKKATİNE:


A) Sınava Tabi Talebe İlişkin Genel Hususlar:


1) İlan şartlarını taşıyan adaylar; ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 5 gün içinde esube.iskur.gov.tr internet adresinden "İş Arayan" linki üzerinden TC kimlik numarası ve şifre ile giriş yaparak başvuru yapabilir. Ayrıca hizmet noktalarından ve Alo 170 hattı üzerinden de başvurular yapılabilir. Son müracaat tarihi tatil gününe rastladığında başvurular takip eden ilk iş günü sonuna kadar uzatılır.
2) Başvuru başlangıç tarihleri aynı olan, aynı kamu kurum ve kuruluşunun ilanlarından sadece birine başvuru kabul edilir.
3) Önlisans ve lisans eğitim düzeyindeki ilanlara, durumu talep şartlarına uyan ve ilanın yayımlandığı anda geçerli KPSS puan türünden en az 60 puan almış olan adayların başvuruları kabul edilir.
4) İlana başvuru yapacak öncelikli adaylar, başvuru yapacakları listeyi (öncelikli liste veya genel liste) başvuru esnasında işaretleyerek seçer. Başvuru süresi bittikten sonra liste değişikliği talepleri kabul edilmez.
5) KPSS’ye tabi ilanlara başvuranların puan üstünlüğüne ve öncelikli olarak başvuranların ise eski tarihli belgelerden başlanmak suretiyle öncelik belge tarihlerine göre açık iş sayısının dörder katı olarak oluşturulan nihai aday listeleri sınav yapılmak üzere talep sahibi kamu kurum ve kuruluşuna gönderilir.
6) Listelere giren adaylar, ilan şartlarına ilişkin olarak; eğitim durumu, tecrübe, öncelik durumu, mesleki belge, yabancı dil şartı vb. belgelerini ilanı veren kamu kurum ve kuruluşuna ibraz eder. Belge teslim tarihi ve yeri, ilanda ya da kamu kurum ve kuruluşunun internet sitesinde adaylara duyurulur. Durumlarını belgeleyemeyenler veya yanlış beyanda bulunanlar listelerden çıkarılır. Listeden çıkarılan kişilerin yerine kamu kurum ve kuruluşunun tercihine göre sıralamada yer alan diğer kişiler dâhil edilebilir. Belge teslimi ve kontrolü işçi alımını yapacak kamu kurum ve kuruluşunun tercihine göre sınavdan önce veya sonra yapılabilir.
7) Sınav günü, saati, yeri ve sınava katılmaya hak kazanan adaylar, işçi alımını yapacak kamu kurum ve kuruluşunun internet sitesinde duyurulacaktır. Bu duyuru, tebliğ mahiyetinde kabul edilecek, adayların adresine posta yolu ile ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
8) Öncelik hakkına sahip olanlardan, başvuruda bulunduğu ilana işverence davet edildiği hâlde mücbir sebepler dışında icabet etmeyen, sınava katılmayan, işi reddeden veya kamuda sürekli işçi statüsünde işe yerleşenlerin öncelik hakkı ortadan kalkar.
9) Kamu kurum ve kuruluşlarının işçi taleplerine yapılan başvurularda kişilerin Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sisteminde kayıtlı olan birinci yerleşim yeri adresi dikkate alınır. İlçe, il veya bölge düzeyinde yayımlanan işçi taleplerinin başvuru süresi içerisinde ikametini talebin karşılanacağı yere taşıyan adayların başvurusu kabul edilmez. İkamet değişikliği ile ilgili olarak, Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sisteminden yapılan sorgulamada Nüfus Müdürlüğünde işlemin yapıldığı tescil tarihi esas alınır. İkametini talebin karşılanacağı yer içerisinde değiştiren adayların Nüfus Müdürlüklerinden alacakları Adres Bilgileri Raporunu başvuru süresi içerisinde İŞKUR birimlerine ibraz etmeleri halinde ilgili ilana başvuruları yapılır.
10) Gerçeğe aykırı belge verenlerin ya da beyanda bulunanların başvurusunun geçersiz hale getirilmesi ve işe alınma işleminin iptaline ilişkin İŞKUR ile ilanı veren kamu kurum ve kuruluşlarının yasal işlem yapma hakları saklıdır.

İŞ TANIMI VE ÖZELLİKLERİ
Eğitim Durumu: Ön Lisans (Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve Yönetici
Asistanlığı, Büro Yönetimi, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik, Hukuk Büro
Yönetimi ve Sekreterliği, Çağrı Merkezi Hizmetleri, Basın ve Yayıncılık, Halkla İlişkiler
ve Tanıtım)
Hizmet Grubu: Yönetici Asistanı
ADAYLARDA ARANACAK GENEL ŞARTLAR
. T.C. Vatandaşı olmak.
. Kamu haklarından yasaklanmamış ve devlet memuru olmasına engel bir suç
kaydına sahip olmamak.
. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı ya da bulaşıcı hastalığı
bulunmamak.
. Askerlik ile herhangi bir ilişiği bulunmamak
. Ekip çalışmasına yatkın olmak.
. Organizasyon ve Planlama Becerisine sahip olmak.
. Yoğun telefon, randevu ve e-posta trafiğini yönetebilmek.
. İletişim becerisi ve insan ilişkileri güçlü, diksiyonu düzgün olmak.
. Sorumluluk sahibi ve dikkatli olmak.
. Yoğun iş ortamına uyum sağlayabilmek ve yönetebilmek.
ADAYLARDA ARANACAK ÖZEL ŞARTLAR
. Bilgisayar ofis programlarını (outlook, word, excel vb.) kullanabilmek,
. En az 1 yıl Yönetici Asistanı olarak çalışmış olmak ve istenilen deneyime sahip
olduğunu çalışılan işyerleri ile SGK'dan alınacak belgeyle ibraz etmek.

 
Nitelik ve Beceriler
 
 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Meslek Elemanı 1  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler

Genel Birim Adı Genel Bölüm Adı Öğrenim Seviyesi
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Büro Yönetimi ve Sekreterlik Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Büro Yönetimi Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Basın ve Yayıncılık Önlisans
Meslek Yüksek Okulu Önlisans Halkla İlişkiler ve Tanıtım Önlisans
Türkiye İş Kurumu © 2021