Tamam
İşgücü İstemi
İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.

İş Tanımı
 

Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT A.Ş. bünyesinde, İzmir Lokasyonu THY Projesi'nde yabancı dilini aktif kullanabilecek Full-Time olarak çalışabilecek 'Müşteri Temsilcisi' pozisyonu için ileri seviye İngilizce konuşabilen çağrı merkezi müşteri temsilcisi yeni çalışma arkadaşları arıyoruz:  

BAŞVURU YAPMAK İSTEYEN ADAYLARIN AYRINTILI ÖZGEÇMİŞLERİNİ muratozkan.beskardesler@assistt.com.tr 'YE MAİL ATMALARI GEREKMEKTEDİR.

 
Nitelik ve Beceriler
 

• En az lise mezunu,
• 18-40 yaşları arasında,
• İngilizce ileri seviyede konuşabilen,
• Telefonda etkili iletişim kurabilen, diksiyonu düzgün,
• İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
• Vardiyalı çalışmaya uygun,  
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli

 
Meslek Bilgileri
Meslek Deneyim
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi  
Öğrenim ve Kişisel Bilgiler
Öğrenim
En Az Öğrenim Seviyesi : Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
En Fazla Öğrenim Seviyesi : Yüksek Lisans

Türkiye İş Kurumu © 2019