İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
İstanbul Pendik’te Aydınlatma sektöründe faaliyet gösteren şirketimizin Üretim departmanında görevlendirilmek üzere “Elektronik Dizgi Elemanı” arayışımız bulunmaktadır.
- Lise (Dengi) ve Üniversitelerin MYO Elektrik/Elektronik bölümlerinden mezun olan,
- (SMD) Kart Üretim ve Lehimleme Teknolojileri, IPC-A-610 E (Elektronik Üretimlerin Kabul Edilebilirliği) standartı ve IPC J-STD -001D (Lehimlenmiş Elektrik ve Elektronik Ürünlerine Ait Gereklilikler) standartı hakkında bilgili olan,
- Tercihen SMD ve THT kart dizgi üretimi üzerine en az 2 yıl tecrübesi olan,
- Takım çalışmasına yatkın, çabuk öğrenen, istikrarlı, sonuç ve kalite odaklı olan,
- Günlük üretim akışında ortaya çıkabilecek sorunları analiz ve çözme yeteneğine sahip olan,
- Elektronik kartlarda hassas lehimleme tecrübesine sahip.
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan,
- İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.
- Gerektiğinde mesaili sistemde çalışabilecek.
- Kart üretim ekipmanlarını verimli olarak kullanmak,
- Yapılan dizgileri hatasız ve elektronik üretim proseslerine uygun bir biçimde gerçekleştirmek,
- Her proje bitiminde dizgi süreleri, gerçekleşen beklemeler ve dizgi esnasındaki firelerle ilgili raporlar vermek,
- Sorumluluğunda bulunan elektronik kartların manuel dizgi, yazılım yükleme, ICT, FCT test faaliyetlerini gerçekleştirmek.
- Verimlilik ve kaliteyi artırmaya yönelik önerilerde bulunmak,
- İlgili prosedür ve talimatlara uygun şekilde yapılacak çalışmaları gerçekleştirmek
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
NOT: İNTERNET ÜZERİNDEN BAŞVURU YAPACAK ADAYLARIN SOL ALT KÖŞEDE BULUNAN 'BAŞVUR BUTONUNA TIKLADIKTAN SONRA İRTİBAT BİLGİLERİ KISMINDA BELİRTİLEN ŞEKİLDE (İLETİŞİM TELEFON NUMARASINDAN YADA E-POSTA ADRESİNDEN 'ÖZGEÇMİŞ PAYLAŞARAK) BAŞVURU YAPMALARI RİCA OLUNUR.
|
| |
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Elektro Komponent Dizgi İşçisi
|
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
İlkokul
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|