İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
|
BANKA TARAFINDAN İCRA TAKİBİ BAŞLATILMIŞ OLAN BORÇLULARI ARAYARAK İCRA DOSYALARI HAKKINDA BORÇLUYA ULAŞIM SAĞLAYARAK BİLGİLENDİRME VE TAHSİLAT YAPABİLECEK TECRÜBELİ PERSONEL ALINACAKTIR.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
|
ÇALIŞKAN, AZİMLİ, DÜRÜST, GÜVENİLİR, DİNAMİK, BİLGİSAYAR KULLANABİLEN, ANALİTİK DÜŞÜNCEYE SAHİP , PREZANTABL PERSONEL
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Banka)
|
Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
Lisans
|
|
|
|
|