İlan detaylarını görmek ve iş başvurusu yapmak için sisteme giriş yapınız.
| İş Tanımı |
| |
-
Yönetici takvimini, toplantılarını ve günlük iş planını organize etmek.
-
E-posta, telefon ve dijital iletişim trafiğini etkin biçimde yönetmek.
-
Raporlama, dosyalama, belge hazırlama ve sunum süreçlerinde destek olmak.
-
Kurum içi koordinasyonu sağlamak ve öncelikli iş akışlarını takip etmek.
-
Seyahat, toplantı ve etkinlik planlamalarını organize etmek.
|
| |
| Nitelik ve Beceriler |
| |
-
Tercihen benzer pozisyonda deneyimli, organizasyon becerileri güçlü.
-
MS Office, Google Workspace veya benzeri araçları etkin kullanabilen.
-
Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli.
-
Gizlilik ilkesine önem veren, dikkatli ve sorumluluk sahibi.
-
Planlama, önceliklendirme ve problem çözme becerisine sahip.
NOT: BAŞVURULAR SADECE info@toprakrehberi.com ADRESİNE E-POSTA GÖNDERİLEREK YAPILACAKTIR.
|
| |
| Meslek Bilgileri |
|
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanı
|
Yıl
 
|
|
| Öğrenim ve Kişisel Bilgiler |
| En Az Öğrenim Seviyesi |
: |
Ortaöğretim (Lise ve Dengi)
|
| En Fazla Öğrenim Seviyesi |
: |
|
|
|
|
|